Saturday, January 24, 2015

Nákup

Áááá... mám tu jeden rest. Byla jsem nakupovat asi před 2 týdny a úplně jsem na tento nákup pozapomněla. Omlouvám se.






Rimmel London Wonder'ful Mascara
Tato řasenka byla u mě velkým přešlapem. Prostě už nikdy více. Je mokřejší, kartáček mi absolutně nevyhovuje a navíc aplikace mě prostě bolí, jako by mi ten kartáček ty řasy tahal a nutil aby se prodloužily.
229,50,-




Maybelline New York Color Tattoo 24h - 87 - Mauve Crush
Tohle je naprosto krásná barvička. něco mezi šedou, fialovou a modrou. Vždy, když se na tu barvičku podívám, vybaví se mi... galaxie. 
119,00,-

L'Oreal Paris Pure Red - Eva's Pure Red
V Rossmanu jsem si vyzkoušela všechny ty barvičky a tahle mi přišla jediná doopravdy... červená? Ostatní byly buď růžové či fialové a nebo oranžová. Tato rtěnka od Evy Longoria je krásná červená s teplým podtónem. Prostě je krásná a navíc je teď na ni v Rossmanu sleva.
184,50,- (někde 189,50,-)

Tak co vy, máte některé z těchto produktů? Pochlubte se ♥

Lena

No comments:

Post a Comment