Tuesday, January 20, 2015

Nákup 20.1.2015

V Rossmanu mají slevy na některé produkty od Essence, z jakékoli ceny to dali na 34,50. Jsou to produkty, které budou na jaře vyřazeny z prodeje, takže kdo chce, ať se tam koukne. 


Kajal pencil - 04 white (tato tužka nebude vyřazena, koupila jsem si ji, protože jsem ji potřebovala)
Obyčejná bílá tužka na oči, se kterou jsem vážně spokojena a stojí pár korun. i na vnitřní spodní lince celkem dlouho vydrží.
29,50,-

The Lash Curler Volume & Curl mascara 
Řasenka, která by měla natočit a zahustit vaše řasy. Trochu nechápu, kde vzali to "zatočení", ale to nevadí. Konzistencí je řasenka poněkud mokřejší, což není můj šálek kávy, a tak voní jako řasenka :D Nic extra.
34,50,-

Nail Candies beautifying nail polish - 03 Peachy Keen
tento lak by měl mít 6 výhod: zpevňování, ochrana, vyrovnávání nerovností na nehtech, rychle zasychá, voní po ovoci a má nabízet vysoký lesk. Tak uvidíme.
34,50,-

Nail Art special effect topper - 20 the bees and the birds
Lak na nehty, která má dělat peříčkový efekt. Vypadá celkem pěkně.
34,50

Nail Art special effect topper - 22 black dress and white tie
Další topcoat, tentokrát s dalmatýnkovým efektem. Naprosto jsem si ho zamilovala na první pohled ♥
34,50


Effect nails 3D pearls - 07 candy buffet
Perličky na nehty, které hrají různými barvami. Rozhodovala jsem se mezi těmito a ještě jedněmi čistě béžovými. Ale díky tomu názvu vyhrály tyto.
34,50

Longlastong Lipstick - 09 wear berries!
Fialový rtěnka s naprosto úžasným názvem (berry=Rachel Berry z Glee :D hehe). Voní lehce voskovkově, což mě osobně nevadí. Na rtecg je příjemná, přijde mi, že si sedne, nevysušuje, ale i se lehce otře.
34,50

Tak co, máte něco z těchto produktů? Jak jste s nimi spokojeni? ♥

Lena

2 comments:

  1. ja mám neviem akú značku bielu ceruzku ale je tiež super a je vodeodolná a farba je silná takže som spokojná stálo to možno euro takže na takú cenu je to fajn,kúpila som v Teta drogerii :)

    ♥ Kflori's world

    ReplyDelete
  2. Krásný nákup, já jsem chtěla bronzující pudr, ale ten byl u nás vyprodán...tak snad příště budu mít štěstí :o)

    ReplyDelete