Sunday, January 25, 2015

MakeupRevolution.cz

Máme tu další článek o hodnocení různých e-shopů. Tentokrát se zaměřím na officiální český e-shop anglické značky Makeup Revolution London, tzv MUR.




E-shop nabízí spoustu druhů výrobků od MUR od rtěnek až po tvářenky. Mají též svou FB stránku, kde se občas konají nějaké soutěže, takže se určitě mrkněte. 

Jakmile si vyberete produkt, hned se vám ukáže v košíku, na který když si následně kliknete, tak se vám ukáže souhrn toho co jste si vybrali, celková cena a políčku na promokód. 

Doprava
Dopravní služby InTime (79,-)

Česká pošta (69,-) 
Pro Slovensko - InTime (4 eura)

Placení
Převod na účet (kdo má fio banku, má to během pár minut)

Dobírka (49,-)
Platební kartou
Pro Slovensko - bankovní převod na slovenský účet



Jakmile si objednáte a zadáte i své telefonní číslo, budou Vám chodit SMS a emaily o všem co se s vaším balíčkem děje. Musím pochválit tuto komunikaci, protože přesně víte, že jste zaplatili, že byl balíček zabalen, že je vyexpedovaný a kdy by vám měl pravděpodobně přijít.
Obvykle to, než vám balíček dojde trvá nějaké 2-4 dny, záleží, kdy jste si objednali. Rozhodně tomu, že "zítra to máš doma" nevěřte. Ale i přesto je doba dodání solidní.

Až sem bylo všechno v pořádku. ¨

Dodání od české pošty už ale nebylo nejlepší. Očekávalo mě velké zklamání (asi jsem to měla až moc vysněné).
Balíček přišel v papírové obálce, která byla napříč protrhlá a vypadávaly z ní věci, které jsem si objednávala.
Objednala jsem si několik paletek a jednu rtěnku. 
Jedna z paletek mi přišla prasklá, což mě neskutečně naštvalo, jelikož zrovna tahle paletka byla plánovaná jako dárek. ještě teď když na to myslím, svírá se mi z toho srdce. 
Co se týče náplní produktů, stěžovat si nemůžu a ten prasklý obal vzala mamka také v pořádku, ale mě to neskutečně mrzelo a hlavně, zklamalo.
Teď očekávám další balíček od MUR, chtěla jsem jim dát ještě šanci, tak uvidíme jak to dopadne tentokrát.

Lena ♥  

1 comment:

  1. Aj ja som si objednávala už z MUR a to presne pred Vianocami, čakala som že bude chaos atak ale našťastie to dorazilo včas :)
    Čo sa týka balenia tak to bolo v pohode zabalené nikde ani dierka, tiež zabalené v bublinkovej fólii. S produtkmi tiež bolo všetko v poriadku takže je to možné že sa to občas stane a ak dobre viem aj tu funguje reklamácia a výmena tovaru či nie? :)

    recenziu nájdete na mojom blogu

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    ReplyDelete