Thursday, December 4, 2014

Nákup 4.12.2014

Ahojky,

Tákže, do Vánoc nám zbývá jenom 20 dní. Jak se připravujete? Už máte vyzdobeno? Pečete? A co dárky? 
Já letos vůbec nemám inspiraci. Se podělte co za dárky, jste vymysleli, ať mě třeba taky něco trkne.

Dnes jsem po delší době zavítala do Rossmanu a hned jsem tam strávila nějaké ten čas a utratila několik korunek. Ale jsem za to ráda. 

A teď už rovnou k nákupu:


A vezmeme to zleva :)

NYC Crystal Couture glitters nail polish - 011 Fashion Queen
Lak se zlatými třpytkami. Je to limitovaná edice, tudíž, kdo najde, tak ať si vezme. Schne rychle.
Má ještě dvě sestry - červenou a fialovou.
36,90,-

Rimmel London Glitter Bomb top coat - 020 Midnight Mistletoe
Krásný vánoční vrchní lak. Má v sobě zlaté, bílé, zelené a červené třpytky, prosto typické Vánoční barvy.
69,90,-

Rimmel London Glitter Bomb top coat - 021 Bedazzle
Když jsem ho viděla hned se mi vybavila Silvestrovská párty. Má v sobě růžové a modré třpytky, pod určitými úhly to však hází světle modrou a tmavě modrou, růžovou a fialovou. Je krásný a hravý.
69,90,-

Maybelline New York Color Tattoo 24hr - 65-Pink Gold & 05-Eternal Gold
"Kolór tatů", známá to věc. Krémové oční stíny, které slibují výdrž 24 hodin + dají se využít i místo primeru. Už dlouho jsem po těchto kráskách pokukovala a konečně mé prstíky zabloudili i tam. To zlaté jsem chtěla, to byla jasná volba hned. Ale to druhé, ach ju. Přemýšlela jsem nad bronzovým, černým a růžovým. sami už vidíte, která barvička vyhrála. Nejvíce mne zaujala ale ta vůně (ano, ke všemu čichám).
2x 119,00,-

Rimmel London Scandaleyes Jumbo Liquid Eye Liner
Černá, tlustá, tekutá linka na oči v podobě fixu. Novinka od Rimmelu, která se jim vážně povedla. Barva je doopravdy černá, vydrží dokud si ji úmyslně nesmyjete. A voní tak trochu jako lihovka.
99,90,-

Catrice Made to Stay Inside Liner Highlighter Pen - 010 In The Mood For Nude
Vysouvací tělová tužka na spodní vnitřní linku. Tělová barva je přirozenější než bílá, přesto ale oči také otevře, ale tolik to nebije do očí. 
69,90


A co vy? Máte doma taky Color tattoo? Jak jste s nimi spokojeni?

Vaše Lena

No comments:

Post a Comment