Monday, December 22, 2014

Nákup 22.12.2014

Asi nejspíše poslední nákup v tomto roce. na to, že byl Rossmann narvaný k prasknutí, tak musím říct, nic zajímavého tam doopravdy neměli. Čekala jsem třeba nějakou pecku, nebo i třeba slevy,když jsou dva dny před Vánoci a skoro vůbec se tam nedalo hnout. Kdo bydlí v LN, tak ví, jak je to tu u nás s Tetou, do té je lepší nechodit, než chodit. No, ale vraťme se zpět k nákupu. Nakoupila jsem toho víc, než uvidíte, ale jelikož to jsou většinou dárky pro ostatní, tak je tu ukazovat nehodlám, co kdyby si tohle někdo z nich přečetl, že? :)



Maybelline New York Color Tattoo 24h - 60- Timeless Black
Další Color tattoo do sbírky. Po tomhle jsem pokukovala už hodně dlouho a až teď jsem se rozhodla si ho hodit do košíku. Popravdě ale ta pigmentace a i nanášení zklamalo. Je to spíše šedá, než černá. Abych docílila černé, musím dát vrstev víc a tím se začne CT loupat. :/ No, uvidíme.
119,00,-

Catrice Absolute Eye Colour - 640 Don't Touch My Mosserati!
Naprostá láska na první pohled. Zelená barvička se zlatým podtónem a zlatýma třpytečkama? Okamžitě se mi vybavil vánoční stromeček. Sice trochu práší, ale není to nic hrozného. A moc krásné jsou, když je nanesete vlhkým aplikátorem :)
69,90,-

                                                        Z leva: Color tattoo - Timeless Black; Catrice stíny - Don't Touch My Mosserati!

Rimmel London Match Perfection - 100 Ivory
Na tento make-up, jsem slyšela samé chvály, takže už i mě se dostal pod ruku. Co se týče odstínu, slyšela jsem že je ještě světlejší, ale ten tu není u nás k dostání. Odstín ale zatím sedí, tak uvidíme na celém obličeji. Vůně je... maminkovská. Když tento make-up cítím, tak si vzpomenu na oblíbenou vůni mé maminky. Taková květinová, ale pořád formální.
219,00,-

Palette Intensive Color Cream - RI5 Intenzivní červený
Odrosty jsou odrosty a těm se nevyhne nikdo. Ani já. Tudíž je na čase si znovu hlavinku obarvit. :)
2x 89,90,-

1 comment:

  1. ahoj líbí se mi barvy a stíny na oči které si vybíráš, máme podobný vkus, bylo by prima kdybys ještě přidala fotky jak to pak vypadá a jakým stylem se vlastně líčíš, ona ta barva pak vypadá dost jinak než v tý krabičce, a nechce se mi je kupovat a pak zjistit že třeba vypadají jinak :) prima blog, prokračuj v tom ;)

    ReplyDelete