Friday, December 12, 2014

Nákup 11.12.2014

Takže, tento nákup byl v Rossmanu a dá se říci, že jen o Essence a o jejich nové limitce. Přesto se mi tam ale vloudila dva produkty od jiné značky, na které se podíváme jako první, abych se pak o Essence mohla rozvášnit. :)

Uplně dole na obrázku:

NYC Expert Last Lip Color - 444 Chocolate Chip

Nádherná hnědá barva, s teplejším pod tónem. Tváří se matně, ale je se zlatým shimerem, což mě se osobně líbí. je tedy více mazlavější, rty nevysušuje, ale ani nehydratuje. A voní překrásně, něco mezi bonbony Lipo a ovocným želé.
39,90,-

Catrice Feathered Fall Luxury Eye Shadow - C02 Plum Plumes
Tyto fialové stíny jsou z nejnovější limitky od Catrice. Mají tam ještě jeden tyrkysový a dva světlé odstíny. 
Hází krásné odlesky, pod určitým úhlem vypadá stín až černě. Má v sobě asi růžové a zelené třpytečky. 
89,90,-

Ták a teď už se hezky pohodlně vrhneme na Essence limitku

Tato limitka nese název Mountain calling (Volání hor) a abych pravdu řekla, jsem z ní nadšená. A to už jsem z Essence limitek dlouho nebyla. Chtěla jsem si koupit všechny produkty, ale bohužel. Ponožky a bílý lip balm už neměli, což mě hodně štve :(

Takže to vezmeme od laků:

Nail polish Mountain Calling - 01 Today is Fun Day (modrý), 02 We Love Winter Holidays! (zelený), 03 Lte's Climb Mount Beauty (červený), 04 Snow Alert! (bílý)
Krásně syté barvy. Laky kryjí už v jedné vrstvě a druhá doopravdy není třeba. Až na ten bílý, ten si žádá vrstvy dvě, ale za to, je krásně sněhově bílý a čistý. Co mě u laků neskutečně překvapilo, bylo to jak rychle uschnuly. Do 60 sekund jsou suché :)
každý 44,90,-

Top Coat Mountain Calling - 01 Snow Alert! (snow effect)
Vrchní lak, který má mít sněhový efekt. Má v sobě šestiúhelníkové bílé částečky, jak velké, tak miniaturní. Na nehtech si krásně sedne a uschne rychle. Doopravdy se mi líbí ten efekt co dělá.
59,90,-

Mountain Calling translucent powder - 01 Snow Alert!
Jednoduchý průhledný pudr, který má jen na sobě vyražený "pohled" na zasněžené hory. Líbí se mi jak je jemný a zmatní pleť (což dělat má).
94,90,-

Mountain Calling eyeshadow palette - 01 Meet Me at the Ski Lodge
Šest stínů v paletce očních stínů- tmavě a světle modrý, tmavě zelený, hnědý, béžový a bílý. Všechny jsou se shimerem, a jsou krásné. Sice bílý stín nic moc, ale bude se hodit pod obočí. A k tomu navíc tam byly dva pěnové aplikátory Z této palety jsem nadšená, Neskutečně se mi líbí to balení, prostě to si mé srdce dostalo. Stíny jsem ještě nevyzkoušela, jenom na ruku, a už se nemohu dočkat až je uvidím v akci! 
119,90,-

Mountain Calling cream to powder blush - 01 Let's Climb Mount Beauty
Červená tvářenka, která má mít pudrový finiš. Líbí se mi, že dělá přirozený efekt na tvářích a je to jako, kdybyste přišli dovnitř z mrazu.  nanáším ji normálně prsty a... Voní mi po čokoládě. 
84,90,-

Mountain Calling lip balm - 02 Let's Climb Mount Beauty
Voní božsky a stačí ho opravdu málo, jen na zvýraznění a ochranu rtů. Udělá vám na rtech takový, jakoby voskový efekt. Barva je lehce tmavě červená a jak říkám, ta vůně... ach. Tak sametově sladká... :)
Když lesk setřete, pořád budete mít pocit, že vám ty rty něco jakoby chrání. :)
44,90,-

Mountain Calling 2in1 kajal pencil - 01 Today is Fun Day (modrá), 02 We Love Winter Holidays! (hnědá a zelená)
Tužky od Essence mám hodně ráda. Tady se mi nejvíce líbí ta světle modrá, až ledová. Uplně mám pocit, že mi přejede mráz po zádech, když se na tu barvičku dívám. Ta tmavě modrá je pod určitým úhlem až černá, někdy jde i do šeda. Hnědá se spíše světlejší, a zelená zase tmavá. Všechny se hezky nanáší a dají se i roztírat. mě na oku vydržely celý den (spodní víčko).
Každá 44,90,-

Tak co, má někdo z vás nějaký z těchto produktů? jak jste s nimi spokojeni? 

Lena

1 comment:

  1. A ja mám ten tieň od catrice a je nádherný ja mám konkrétne zelený a niekedy vyzerá tak hnedo a krásne sa leskne...som rada že mám ten tieň lebo je to krásne ešte by som chcela aj tú fialovú :)

    ♥ Kflori's world

    ReplyDelete