Tuesday, November 11, 2014

Nákup 10.11.2014

+krém na ruce od Essence, který jsem nechala v práci

Takže v pondělí jsem si byla udělat tak trochu radost a tohle ze toho vzniklo :) Vezmeme to hezky zleva:

Garnier BBcream Miracle Skin Perfector - light 
- vyzkoušeno zatím jen jednou, nic extra, měla jsem jejich starý korektor pod oči a ten mi vydržel strašně dlouho, přes 4 roky. Jestli tahle barva má být "light" tak, to já jsem tedy průsvitná -.-

Rimmel London Moisture Renew rtěnka - 180 Vintage Pink
- tak s tou jsem zatím naprosto spokojená. Krásně se nanáší, jemná textura a je tak příjemná ♥

Rimmel London Scandaleyes Lycra Flex Mascara 
- tomu říkám obr kartáček :) Neslepuje řasy, dělá mi je delší a hustější a tak nějak celkově hezčí. A ještě jednou: Ten kartáček je obrovský!

Essence Longlasting Lipstick - 07 Natural Beauty
- barva je lehce světlejší a odlehčenější ségra té Rimmelky. Na rtech jsem ji ještě nevyzkoušela, ale chystám se na ni brzo

Essence Nail Art Effect - Velours powder: 09 Miss Cashmere
- ještě nevyzkoušeno ale moc se na to těším! :)

Catrice Smokey Eyes Brush
- zatím nevyužito ale je krásně jemný a nejraději bych si jím pořád hladila tvář :)

Essence 24h hand Protection Balm - Cherry & Coconut 
- voní nádherně jako marcipán ♥ Když se budete snažit ucítíte tam i tu třešeň, kokos v něm sice necítím, ale zato je krásně marcipánový. Stačí bobeček a hezky se rozetře po obou rukách a rychle se vstřebá.

Tak co kočky, máte doma tyto produkty? Jak jste s nimi spokojené?

Lena

1 comment: